Toneelstuk 'Kaviaar met Bruine Bonen'

vrijdag 30 oktober 2015 20:00

RIDDERKERK - Na dertien jaar komt toneelvereniging Quatsch weer bij elkaar en speelt het nieuwe toneelstuk 'Kaviaar met Bruine Bonen'!

Stoere Hendrik woont al een aantal jaar met de onnozele Gijs samen onder een brug. Hun leven kabbelt voort, maar door de komst van een aantal andere personen, raakt het leven van Hendrik en Gijs behoorlijk uit balans. Zo dringt de rijke Catarina zich aan hen op omwille van een weddenschap, vindt Miranda het haar taak om levenslessen te geven aan een ieder waarbij zij dat nodig acht, komt  Lena doelloos langsgelopen om ook niet weer weg te gaan en heeft Simon ook zijn eigen redenen om te blijven. Zes personen en één brug is meer dan voldoende om onrust te creëren!

Spelers: Dick Alblas, Anda den Hartog, Nico den Hartog, Janneke van der Linden, Ab Vlasblom, Diana Monshouwer, Ineke van der Waal (souffleuse).

Aanvang: 20 uur, zaal open 19.30 uur
Locatie: Gereformeerde kerk (Rijksstraatweg 95)
Toegang: Kosten zijn 2,50 euro voor leden – Niet-leden betalen 7,50 euro. Reserveren gewenst!

Online kaartjes reserveren via http://www.oranjevereniging-rijsoord.nl/activiteiten-2015/toneelvoorstelling-rijsoord