Rommelmarkt Goede Herderkerk

vrijdag 11 september 2015 19:00 tot zaterdag 12 september 16:00

RIDDERKERK - De jaarlijkse rommelmarkt ten bate van de Goede Herderkerk is dit jaar op vrijdagavond 11 september  van 19:00 uur tot 21:30 uur en zaterdag  12 september van 10:00 uur tot 16:00 uur  in en rond de Goede Herderkerk aan Seringenstraat 1 in Ridderkerk. Ook dit jaar is er voor ieder wat wils. Deze rommelmarkt, die in de regio grote bekendheid geniet, biedt een groot assortiment aan 2e hands artikelen. Van rommel is al lang niet meer te spreken. Een bijzonder kenmerk van deze rommelmarkt is dat alle artikelen op een overzichtelijke en goed gesorteerde wijze zijn uitgestald in de verschillende kramen. Op het gezellige terras kan men genieten van een hapje en een drankje en meespelen met het "Rad van Avontuur". Hier zijn prachtige prijzen te winnen welke door de regionale ondernemers beschikbaar zijn gesteld. Ook de kinderen hoeven zich niet te vervelen.  Er is een springkussen en daarnaast kunnen de kinderen lekker kleuren, zowel op papier als met stoepkrijt. Meer info: rommelmarkt@ghkridderkerk.nl of www.ghkridderkerk.nl.