Speeddaten met Karaat

woensdag 1 juni 2016 20:00

Samen met anderen iets ondernemen is leuker dan alleen. Dat is de gedachte achter de "speeddate voor 55+", waarmee Karaat Ridderkerk komende maand wil starten. Belangstellende senioren krijgen hiermee op basis van vooraf aangegeven interesses de mogelijkheid nieuwe contacten te zoeken voor gezamenlijke activiteiten.

Bij het speeddaten gaat men in een gezellige ambiance kort met elkaar in gesprek om te peilen of men samen dezelfde activiteiten zou willen ondernemen. Na deze gesprekken kan men met alle deelnemers genieten van een heerlijke lunch, waarna het nog een halfuur mogelijk is om nogmaals contact te leggen met diegene waarmee het klikt. Karaat biedt het speeddaten dit jaar op zes verschillende locaties aan: woensdag 1 juni in WVC Bolnes, donderdag 7 juni in WVC Slikkerveer, donderdag 25 augustus in wijkcentrum De Fuik, dinsdag 6 september in Gasterij de Ontmoeting, dinsdag 4 oktober in de kantine van v.v. Rijsoord en op donderdag 10 november in Het Plein. Deelname kost € 6,50 per keer.

Belangstellenden kunnen zich aanmelden bij de balie van Karaat aan de Schoutstraat 5, met opgaaf van interesses. Voor meer informatie kan men contact opnemen via 0180-432350. Men kan dan vragen naar Henny de Wilt of Ilse Schoolenberg. Mailen voor meer info kan naar hdewilt@karaatridderkerk.nl of ischoolenberg@karaatridderkerk.nl.