Scouting Ridderkerk zoekt spullen voor najaarsmarkt

zaterdag 10 september 2016 9:00

RIDDERKERK - Scouting Ridderkerk organiseert op zaterdag 10 september een grote najaarsmarkt op het scoutingterrein aan Baden Powellweg nummer 4. Men kan dan bij de scouts terecht om de mooiste spullen aan te schaffen voor een schappelijke prijs.

Door de scouts worden onder andere kleding, huishoudelijke artikelen en elektronica aangeboden. Ook zijn er meerdere kramen gevuld met speelgoed, puzzels, boeken en decoratie.

De scouts zijn druk bezig met het verzamelen van spullen voor dit evenement. Bijna iedere woensdagavond, vrijdagavond en zaterdagochtend kunnen spullen worden afgeleverd bij het scoutinggebouw, gelegen aan Baden Powellweg 4. Heeft u te veel of te zware spullen? Dan komen de scouts naar u toe! Bel voor een afspraak met Korien Veldhuizen op telefoonnummer 06-25431789. Meubels kunnen vanaf 1 september worden langs gebracht of opgehaald.