Feestmiddag voor mensen met een beperking in De Fuik.

zaterdag 1 oktober 2016 14:00

RIDDERKERK - Na de zeer succesvolle editie van vorig jaar heeft wijkvereniging Drievliet-`t zand ook voor dit jaar een feestmiddag voor mensen met een verstandelijke beperking op de agenda staan. Dit feest word gehouden op zaterdagmiddag 1 Oktober van 14 uur tot 16 uur in wijkcentrum de Fuik in Ridderkerk/Drievliet. Er zullen deze middag natuurlijk weer artiesten aanwezig zijn die er een groot feest van zullen maken. Voor iedere bezoeker is een hapje en drankje aanwezig.

Dit feest is voor iedereen met een verstandelijke beperking en hun begeleiders gratis toegankelijk, vanwege de veiligheid en de ruimte moet men zich wel aanmelden voor dit feest.

Aanmelden kan via info@wijkverenigingdrievlietzand.nl? of via  06-53613813   of    06-15953258.

www.wijkverenigingdrievlietzand.nl