Geheim van professor

dinsdag 28 februari 2017 13:30

RIDDERKERK - Sport en Welzijn organiseert in de krokusvakantie een theatervoorstelling voor kinderen vanaf vier jaar en hun familie. Poppentheater De Vliegende Koffer speelt op dinsdag 28 februari 'Het geheim van Professor Sambabal' in het Ridderkerkse theater Het Plein.
Poppenspeelster Charlotte de Lange brengt met deze voorstelling een spannend en humoristisch verhaal met grote poppen, muziek en liedjes. Inspiratie voor deze voorstelling vond ze in de wereld van de slapstick: Wanneer de professor het paleis binnenwandelt om les te geven aan prinses Kaat, heeft hij wel hele rare dingen bij zich: een vreemde vogel, sambaballen en een uiterste geheim kistje. Als Kaat, daartoe aangezet door de jaloerse lakei Albrecht, haar nieuwsgierigheid niet langer kan bedwingen en het kistje opent gaat er van alles mis in het paleis.Zal de koningin overmand worden door lentekriebels en de professor ook leuk gaan vinden of zal zij hem ontslaan?
Dit verhaal wordt in ongeveer 50 minuten verteld. De aanvang van de voorstelling is 13.30 uur en de zaal gaat vijf minuten voo raanvang open. De kinderen zijn welkom onder begeleiding van een volwassene. In de voorverkoop zijn de kaarten voor €5,00 verkrijgbaar aan de kassa van De Fakkel. Reserveren kan via: junaidah.beun@senw-ri.nl. Indien er kaarten over zijn, kunt u deze op de dag zelf bij het theater aan het Koningsplein kopen.