Ridderkerkshow in theater Het Plein

vrijdag 31 maart 2017 20:00

RIDDERKERK - Op vrijdag 31 maart wordt "De Grote Ridderkerk Show" gepresenteerd in theater Het Plein. "Dé entertainmentshow over het dorp waar niks te beleven is!" aldus de bedenkers van deze avond met muziek, cabaret en een spelshow voor en door Ridderkerkers.
De Ridderkerkshow is door Nikki van der Linden bedacht in samenwerking met Guus Bok en Martijn Gorter. Laatstgenoemde stond vorig jaar als debuterend cabaretier in Het Plein met een orgineel Ridderkerkprogramma. Bij de Grote Ridderkerkshow mag hij daar een vervolg op geven. Zanger Guus Bok zal de avond presenteren en ook optreden met begeleiding van zijn eigen band.

Spelshow
Twee teams met daarin bekende Ridderkerkers mogen het in een vrolijke spelshow tegen elkaar opnemen. Daarbij krijgt ook het publiek een actieve rol. De uitnodigingen voor de prominenten in de teams zijn inmiddels uitgegaan. Het idee is dat een groep heren het tegen een groep dames gaat opnemen. "Het wordt net als Ik hou van Holland een gezellig spelprogramma, maar in dit geval met veel Ridderkerkse ingrediënten. Er gaat ook een nieuw Ridderkerks lied in première" belooft Guus Bok.

Kaartverkoop
Dit Ridderkerkse feestje in het Ridderkerkse theater begint om 20.00 uur. Kaarten voor deze bijzondere avond kosten € 15,-- per stuk, inclusief een kopje koffie of thee. De toegangsbewijzen zijn zolang de voorraad strekt verkrijgbaar bij Grandcafé Burgerzaken aan het Koningsplein 2 in Ridderkerk: 0180-221790.