Archieffoto 2016

17e editie van SummerEvents

maandag 10 juli 2017 9:00 tot vrijdag 4 augustus 17:00

RIDDERKERK - Van 10 juli tot en met 4 augustus 2017 organiseert Sport en Welzijn voor de zeventiende keer de Summer Events in Ridderkerk. Het programma voor deze weken in de zomervakantie staat weer vol met sportieve, recreatieve en culturele activiteiten voor kinderen, tieners en jongeren. Ook zijn er speciale activiteiten voor peuters. Het definitieve programma verschijnt op donderdag 15 juni in De Combinatie en op de website van Sport en Welzijn. De inschrijving start op vrijdag 16 juni om 9:00 uur. Er kan niet eerder worden ingeschreven en voor alle activiteiten geldt: vol is vol! Het is mogelijk om de kosten van de activiteiten te betalen met de Ridderkerkpas. De betaling wordt ter plaatse geregeld. Voor meer informatie kan iedereen terecht bij Brendon Tholenaars via 0180 – 491 135 of brendon.tholenaars@senw-ri.nl of via de website www.sportenwelzijn.nl/summer-events-zomervakantie (zie ook pagina ??)