Yvette vindt nieuwe uitdaging

RIDDERKERK - Een van de vaste therapeuten van Aqua Therapie in Ridderkerk, Yvette Schravesande, heeft een nieuwe uitdaging gevonden. Vanaf het begin heeft Yvette de lessen in zwembad De Fakkel met veel enthousiasme gegeven, maar ze kiest nu voor iets anders.

De trainster gaat starten met een opleiding tot keurmeester in de AGF sector. "Het is heel wat anders, maar voor mij is deze keuze op dit moment de juiste" zegt Yvette. De andere fysiotherapeuten, Marianne en Lianne, nemen de uren over.  De programmering van Aqua Therapie blijft verder gewoon hetzelfde. De lessen worden iedere maandag van 13.00 tot 14.00 uur en vrijdag van 11.00 tot 12.00 uur (m.u.v. de schoolvakanties) gegeven in het subtropisch recreatiebad van De Fakkel. De lessen zijn specifiek voor mensen met een aandoening zoals Reuma, COPD en Artrose. Daarnaast is het ook geschikt voor mensen met een lage belastbaarheid of die revalideren. Benen, armen, rug, buik, schouder, alle spieren en gewrichten worden getraind.