Wie verschijnt er in het nieuwe seizoen ook binnen de lijnen van de Ridderkerk Rowdies?

Wie komt helpen met stelen?

RIDDERKERK - Waar mag je volop stelen, gooien en slaan? En dan zonder dat je bang hoeft te zijn dat je er straf voor krijgt van je ouders of de politie voor je deur staat. Dit mag alleen bij de Ridderkerk Rowdies, daar is dit heel normaal. Want zonder gooien, slaan en stelen kan een honk- en softbalwedstrijd nu eenmaal niet!

Je kunt natuurlijk lekker op je iPad of pc thuis een spelletje spelen. Maar een echt spel doen met andere jongens en of meisjes is veel leuker. Dat geldt ook voor het spelen in een competitie. Afgelopen seizoen wisten al de jeugdteams van Ridderkerk Rowdies het kampioensschap van hun afdeling te behalen. De club wil proberen om dit in het seizoen 2016 te herhalen. Daar zijn wel nieuwe jonge leden voor nodig!

Proeftrainingen

Bij Ridderkerk Rowdies zijn ze daarom op zoek naar knullen en meiden tussen de 6 en 18 jaar, die tegen een stootje kunnen en lef hebben. Ook wie nog nooit met een knuppel een bal geslagen of een honk gestolen heeft mag zich melden. Het kan allemaal geleerd worden bij de proeftrainingen. Inmiddels zijn de zaaltrainingen voor de jeugd weer begonnen. Deze trainingen worden gegeven in sporthal Drievliet in Ridderkerk en zijn tussen 13.00 en 17.30 uur.

Voor meer informatie kan men mailen naar: info@rowdies.nl (graag met vermelding van naam en leeftijd). Men krijgt dan bericht terug op welke datum en tijdstip er aan de training kan worden meegedaan.