Kunstweekend bij Paradijshoeve

RIDDERKERK - De wethouder Marten Japenga (Ridderkerk) en Floor van de Velde (Hendrik-Ido-Ambacht) openden zaterdagmorgen het regionale Kunst Event bij Hofstede de Paradijshoeve. In de voormalige boerenhoeve in Ridderkerk tonen vijftien kunstenaars uit de regio hun werk. Daarbij zijn niet alleen schilderijen en sculpturen, maar ook glaskunst, foto en kalligrafie. Daarnaast zijn er bijzondere hoeden, shawls en tassen te bewonderen.  Demonstraties en muzikale optredens completeren dit tweedaagse kunstfeestje. De veelzijdige expositie aan de Oostmolendijk 82A is op zaterdag en  zondag 29 november te bezoeken van 10.00 tot 17.00 uur. De entree is  € 5,--, inclusief een kopje koffie, thee of fris.