Schoonmaker van het jaar

RIDDERKERK - Met bloemen, slingers, taart, een award én een luxe Eftelingarrangement voor het hele gezin heeft Romaro Schoonmaakgroep afgelopen week Margo Werleman in het zonnetje gezet.

Zij is namelijk gekozen tot Schoonmaker van het jaar 2015. Voor het eerst in de geschiedenis is afgelopen jaar deze verkiezing gehouden door Romaro. Elk kwartaal werden door alle acht rayonleiders uit hun medewerkers een kandidaat aangewezen die genomineerd werd. Uiteindelijk werd uit de kandidaten Margo Werleman de beste schoonmaker bevonden. Zij zal ook worden voorgedragen voor de landelijke verkiezing Schoonmaker van het Jaar.

De schoonmakers werden niet alleen beoordeeld op het feit of ze goed en milieubewust schoonmaken maar ook of ze flexibel, betrokken, gemotiveerd, representatief en dienstverlenend zijn.  Margo scoorde op alle onderdelen uitstekend en is daarbij altijd bereid extra in te vallen. Kortom, een medewerker waar het bedrijf trots op kan zijn.

Romaro is een Ridderkerks familiebedrijf en is in drie decennia uitgegroeid tot een professionele dienstverlener in de schoonmaakservice, industriële reiniging en bedrijfsdiensten.