Kunstroute 2016 in het teken van verbinding

RIDDERKERK - Met de kunstmanifestatie MontmARTre zal de Kunstroute 2016 feestelijke openen. Deze manifestatie zal  op donderdag 7 april wordt gehouden in de Bibliotheek Ridderkerk Centrum. Er zullen naast de werken van de exposerende kunstenaars ook optredens worden verzorgd door Balletstudio Violetta, de Ridderdichters die aan de hand van de schilderijen gedichten hebben gemaakt,  lopen KIEM deelnemers een kunstshow met hun kunstwerken en zal de schrijver van het boek Woelingen, Raymond de Kreek, voorlezen uit zijn werk en vragen beantwoorden.

De avond start om 20 uur. Voor wie zich alvast wil verheugen op een mooie kunstroute, liggen de boekjes op de welbekende adressen: In de bibliotheek, in het gemeentehuis en bij de deelnemende ateliers.