Ander podium voor mode

RIDDERKERK - Op zaterdag 28 mei wordt er tussen 11.00 uur en 16.00 uur in het Winkelhart van Ridderkerk een nieuw concept uitgerold op het gebied van modepresentatie. Met deelname van 40 mode- en accessoires georiënteerde zaken zullen zogenoemde "Living Dolls" steeds gedurende 10 minuten een presentatie verzorgen.

Deze Living Dolls zijn professionele mannequins en dressmen, die in een korte periode één of meer producten tonen van één van de deelnemende winkels. Voor dit nieuwe Fashion Event worden op het Sint Jorisplein, in het hart van het winkelcentrum, tien presentatieblokken geplaatst waarop de Living Dolls steeds zullen plaatsnemen. Een DJ zal deze modepresentaties omlijsten met passende muziek. Het staat het publiek vrij om bij de Living Dolls informatie op te halen over de getoonde mode- en accessoires producten. Dat is het grote verschil met een modeshow op een catwalk. Met dit nieuwe concept willen de deelnemende winkels hun producten nog dichter bij het publiek brengen dan tijdens een modeshow. Modepresentaties zijn meestal het initiatief van individuele modezaken. Het unieke aan dit Fashion Event is dat bijna alle mode- en accessoirezaken uit het winkelhart op deze wijze "gezamenlijk" een overzicht geven van de op dit moment aan heersende zomermode te koop is. Meer informatie over dit evenement is te vinden op: www.winkelhartridderkerk.nl.