De Ridderkerkse Lapré Band doet mee aan de benefietavond voor
De Ridderkerkse Lapré Band doet mee aan de benefietavond voor "Klimmen tegen MS"

Oude hits tegen MS

RIDDERKERK - Op zaterdag 28 mei is er in De Loods in Ridderkerk een benefiet met een 80's, 90's & 00's Party. De opbrengst van deze avond komt ten goede aan "Klimmen tegen MS".

De leukste dansplaten van toen worden gedraaid door DJ Ricky Molly, in Ridderkerk ook bekend als wijkagent, maar tot ver daarbuiten ook als deejay. Hij verleent belangeloos medewerking aan deze avond voor het goede doel, evenals de Lapré Band die live komt optreden.

Dit jaar wordt 'Klimmen tegen MS' voor de zesde keer georganiseerd. Op zaterdag 11 juni bedwingen honderden deelnemers de top van de Mont Ventoux. Dit om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de strijd tegen MS en om meer aandacht te vragen voor deze ziekte. Ook een team van Sport en Welzijn uit Ridderkerk gaat deze uitdaging aan.

De entree voor het benefietfeest bedraagt (minimaal) € 5,- in de voorverkoop. Men kan ook kiezen voor een duurder ticket en zo een extra donatie voor de stichting Klimmen tegen MS doen. Andere sponsors van deze avond zijn Spartaan Security en Famous Event Support. Voor meer informatie en ticketverkoop: www.deloodsridderkerk.nl. Meer informatie over Klimmen tegen MS en het Ridderkerkse team is te vinden op: www.deelnemers.klimmentegenms.nl.