Icarusblauwtje (Polyommatus icarus) Foto M.v.d.Hee

Minicursus over vlinders

RIDDERKERK - Natuurvereniging IJsselmonde geeft op donderdag 9 juni een korte cursus over vlinders. Bij deze minicursus zal Dave van der Spoel vertellen  hoe men vlinders kan herkennen. Hij beperkt zich daarbij tot alleen de lokale vlinders. Aansluitend op deze avond kunnen belangstellenden op zaterdag 11 of zondag 12 juni (afhankelijk van het weer) mee op excursie om het geleerde in de praktijk te brengen. De vlinderavond begint om 19.30 uur in NME-centrum "De Groene Draak" aan de Kastanjelaan 27 in Ridderkerk-West. De zaal is open vanaf 19.00 uur.

een korte cursus op donderdag 9 juni a.s. in het NME centrum "De Groene Draak", Kastanjelaan  27 te Ridderkerk (Reijerpark). aanvang 19.30 uur; zaal open 19.00 uur.  Deelname kost 5 euro voor leden van de natuurvereniging en € 10,-- voor niet-leden. Aanmelden kan via: excursies@natuurvereniging-ijsselmonde.nl.