Lekker Hollands met Richard Veen Zoe Sabee  Perry Zuidam Soraya Oosterbaan en Wendy van der Torre
Lekker Hollands met Richard Veen Zoe Sabee Perry Zuidam Soraya Oosterbaan en Wendy van der Torre

Talenten in "Lekker Hollands"

RIDDERKERK - In het programma "Lekker Hollands" van Radio Ridderkerk wordt vrijdag 27 mei tussen 18.00 en 19.00 uur teruggekeken op de recent gehouden wedstrijd Talent 2016. Richard Veen ontvangt in de uitzending de winnaars van deze zangwedstrijd: het Rotterdamse du Remedy II met Soraya Oosterbaan en Wendy van der Torre en de jonge zangeres Zoë Sabee uit Alblasserdam. Ook praat Richard met organisator Perry Zuidam van deze talentenjacht, die zeer succesvol is ontvangen in de regio. Alle studiogasten en Perry zelf ook live in de uitzending een aantal liedjes zingen.