Marina en Dirk Arnold willen leuke kleding voor leuke prijzen bieden

Betaalbare kleding voor jong en oud

RIDDERKERK - Op zaterdag 30 april is het openingsfeest van Jacky's Fashion Store in Ridderkerk. "Maar de eerste klanten zijn de afgelopen twee weken al enthousiast over de vloer geweest. Er kwamen zoveel mensen nieuwsgierig kijken dat we maar eerder zijn begonnen" vertelt Marina Arnold-Dijkgraaf. Zij heeft Jacky's Fashion samen met haar echtgenoot opgezet. Het van origine Rotterdamse paar woont sinds enkele jaren aan de Ringdijk en zag een kans toen de winkelruimte aan de Geerlaan vrijkwam. "In Ridderkerk wonen was al jaren mijn wens, maar we konden niets geschikts vinden. We vinden het een heerlijke gemeente, waar het nog prettig wonen en winkelen is. Daar hebben wij een leuke winkel aan toegevoegd" vindt Dirk Arnold. Jacky's Fashion staat voor betaalbare kleding, schoenen en bijouterieën. "Kwaliteit, maar niet voor te hoge prijzen. Ik wil ook mooie kleding onder de zestig euro bieden" aldus Marina. Bij haar inkoop zoekt ze naar kleding die niet overal verkrijgbaar is. Er wordt daarom ook ingekocht bij jonge ontwerpsters, zodat men altijd wel iets aparts kan vinden. Een specifieke doelgroep heeft de winkel niet. "We richten ons op alle leeftijden. Een moeder en dochter kunnen hier samen slagen. Dat heb ik al een paar keer meegemaakt. Verrassend is ook dat er nu al mensen van buiten Ridderkerk komen." Nieuw ingekochte kleding wordt gepromoot via Facebook. Een eigen webshop is nog in ontwikkeling, maar is binnenkort online. Een bekende Nederlander verricht zaterdag om 14.00 uur de officiële opening. Jacky's Fashion Store (Geerlaan 39a) is open op maandag van 12.00 tot 19.00 uur, dinsdag t/m donderdag van 11.00 tot 19.00 uur, vrijdag van 11.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 11.00 tot 19.00 uur.