School zoekt heftrucktrainer

Connect2Act zoekt voor een school in Ridderkerk een vrijwilliger die aan kleine groepen leerlingen het rijden met een heftruck kan bijbrengen.

Het betreft een kleinschalige praktijkschool, die op korte termijn haar leerlingen de mogelijkheid wil bieden om het heftruckrijbewijs te behalen. Om de scholieren zoveel mogelijk ervaring te laten opdoen wordt gezocht naar een begeleider die in het bezit is van een heftruckrijbewijs. De aansturing en verantwoordelijkheid voor dit traject zijn uiteraard een verantwoordelijkheid van de school. Belangstellenden kunnen voor meer informatie contact opnemen met Connet2Act via 0180-491135 (keuze 3) of vrijwilligerswerk@senw-ri.nl. Voor meer mogelijkheden over vrijwilligerswerk in Ridderkerk kan men kijken op www.connect-2act.nl.