Wisselbeker naar De Reijer

RIDDERKERK - Groep 6/7 van OBS De Reijer heeft de eerste editie van de Sing A Song Battle! van Ridderkerk gewonnen. Er kwamen donderdagmiddag vier groepen uit in de finale van deze nieuwe zangwedstrijd. Met begeleiding van een live-band bracht elke groep twee stukken. Allemaal maakten ze daarmee indruk op de jury. Er werd door alle finalisten goed gezongen. Groep 6 van OBS De Botter kreeg van de jury complimenten voor de goede articulatie en het apart zingende meerstemmige groepje dat zich niet van de wijs liet brengen. Groep 7 van De Reijer kreeg extra punten voor het uitstekende Engels. De wisselbeker was echter voor de totaalpresentatie voor hun schoolgenoten van groep 6/7. Hun enthousiasme spatte van het podium bij het zingen en hun uitstekende choreografie.

Sing A Song Battle! wordt door ToBe in samenwerking met de gemeente georganiseerd om het zingen in de klas te stimuleren.