De kramen worden weer bij de kerk op het Vlietplein opgezet

Actiemarkt rond Ichthuskerk

RIDDERKERK - Op zaterdag 25 juni is van 09.00 tot 14.30 uur de jaarlijkse rommelmarkt van de PKN-wijkgemeente Drievliet –Oostendam rondom en in de Ichthuskerk op het Vlietplein in Ridderkerk.

Naast een ouderwetse rommelmarkt met boekenkraam zijn er ook dit jaar veel andere spullen te koop. Het "rondje om de kerk" (dit jaar ruim dertig kramen) biedt ook creatieve artikelen, home-decoratie, cadeautjes, wenskaarten, bloemen. groenten & fruit en verse scharreleieren. Doorlopend is er een rad van avontuur voor 0,50 euro/lot (2 trekkingen) met als hoogtepunt om 14.00 uur een superronde voor 5 euro/lot. De loten voor de superronde worden verkocht op naam en bij afwezigheid wordt u persoonlijk geïnformeerd. Alle prijzen staan op de marktdag zichtbaar uitgestald. Voor de kinderen zijn er allerhande kinderspelen en creatieve activiteiten zoals een springkussen en een speurtocht. Dit jaar staat hierbij Italië centraal. Met een strippenkaart voor 4 euro kunnen kinderen aan alle spelen meedoen. Jong en oud kan genieten van oliebollen, schepijs, soep, broodjes etc. De opbrengst van deze dag is voor "Hoop voor Kinderen".