Feest in Winkelhart met "Beste Zangers"

Op zaterdag 10 september heeft het Winkelhart Ridderkerk wat te vieren. Dan bestaat de Ridderhof 45 jaar, de Jorishof 25 jaar en de Koningshof 10 jaar. En al wordt er nog volop gewerkt aan het programma. Het is nu al duidelijk dat niet de minste artiesten naar het centrum van Ridderkerk komen om dat feestje te vieren.

Uit het veel bekeken en populaire programma de "Beste Zangers" van Nederland is de keuze gevallen op de meidengroep O'G3NE en de zangeres Sharon Doorson. O'G3NE wonnen op 19 december 2014 The Voice of Holland. Geheel terecht want de drie zusjes Lisa, Amy en Shelley beschikken over gouden keeltjes. Vooral met de close harmony gezongen muziekstukken onderscheiden zij zich van anderen. Sharon Doorson, een zangeres met een dijk van een stem en een perfecte bos krullen heeft al de nodige ervaring in het wereldje van de popmuziek. Ze zong bij de meidengroep Raffish dat was voortgekomen uit het programma Popstars. Was als dj Miss Cherie bekend in de housescene en nam in 2012 deel aan TVOH en bereikte de halve finale. Met deze artiesten heeft de organisatie een goede basis gelegd voor een mooi programma.