Zingen met One Voice

RIDDERKERK - De zomervakantie zit er voor velen weer op. Zo ook voor Jongerenkoor One Voice. Het nieuwe koorseizoen gaat beginnen. Vanaf vrijdag 26 augustus wordt er weer iedere vrijdagavond gerepeteerd door dit Ridderkerkse koor.

Het belooft een mooi seizoen te worden met diverse optredens tijdens kerkdiensten, meerdere optredens rondom de kerst en een groots paasconcert. Naast het zingen wil deze groep Gods liefde uitdragen met mime en dans. Het lidmaatschap staat open voor iedereen tussen de 15 en 35 jaar.

De repetities van One Voice zijn in 'De Kern' aan de Stadhouderslaan 29 in Slikkerveer. De groep oefent iedere vrijdagavond. van 20.00uur tot ± 21.30uur. Na afloop is er ruimte voor ontmoeting. De leden hopen bij de start van het seizoen nieuwe gezichten te begroeten. Men kan vrijblijvend ter kennismaking langskomen. Alle informatie over het koor is te vinden op: www.jongerenkooronevoice.nl.