Flats Vlietplein vol graffiti...

RIDDERKERK - De afgelopen weken is er in het kader van Burendag 2016 met de Brede School Drievliet door meerdere kinderen hard gewerkt aan een graffiti project. De kleurrijke kunstwerken werdeb gemaakt i.s.m. de Ridderkerkse Kunstenaar Jørgen M.Snoep, die met zijn „faces" thema al menig bijzonder project realiseerde. De resultaten werden afgelopen zaterdag onthuld tijdens de Burendag activiteiten op het Vlietplein. De kunstwerken met daarin de verborgen woorden: goede, buur, verre, vriend (maar die met wat fantasie, ook in een andere volgorde kunnen worden geplaatst) zijn de komende twee weken nog te bewonderen in de portieken van de flats op het Vlietplein. Het project is mede mogelijk gemaakt door de bewoners van het Vlietplein, Woonvisie en de Brede School van Ridderkerk.