Grote Clubmars van Ridderster

RIDDERKERK - Om aandacht te vragen voor de Grote Clubactie marst Percussiegroep Ridderster op zaterdagavond 1 oktober door Ridderkerk-West. Tijdens deze mars zullen leden en supporters van de slagwerkvereniging bij bewoners langs de route aanbellen met de vraag of zij een lot willen aanschaffen.

De loten van de Grote Clubactie kosten € 3,-- per stuk. De opbrengst komt ten goede aan de muziekvereniging. Ook kunnen er tijdens de mars spullen aangeboden worden die Ridderster het hele jaar door inzamelt voor de clubkas. Afgedankte schrijfwaren (pennen, stiften, correctievloeistoffen), frituurvet/olie, dingetjes van metaal (conservenblikken, waxinelichtcupjes en spuitbussen) en kleding, huishoudtextiel en knuffels zijn voor de vereniging geld waard.

De mars begint bij het clubgebouw aan de Anjerstraat en zal via de Bloemenbuurt en Jacob van Ruisdaelstraat richting Riederborgh gaan. Na een korte pauze wordt verder gespeeld in de straten tussen de Aldi en het Farelcollege.