Opa en oma ochtend in Zwembad De Fakkel

RIDDERKERK - Op dinsdag 11 en donderdag 13 oktober zijn opa's en oma's zijn opa's en oma's van harte welkom om te komen kijken bij de Teddybeerzwemlessen in het Ridderkerkse wembad De Fakkel.

Kinderen vanaf 12 weken tot en met 4 jaar genieten tijdens de teddybeerzwemlessen samen met hun vader en/of moeder een half uurtje in het gezellige subtropische recreatiebad. Spelenderwijs raken de kinderen vertrouwd met het water en overwinnen de angst die zij eventueel hebben.

Opa's en oma's zijn van harte welkom om tijdens de teddybeerzwemlessen op 11 en 13 oktober een kijkje te komen nemen en zien welke vaardigheden de baby, peuter of kleuter tijdens het Teddybeerzwemmen opdoet. Opa's en/of oma's die besluiten het water in te gaan betalen hiervoor één euro. Voor de ouder en het kind geldt het normale tarief.

Meer informatie over het rooster, het programma en de tarieven van het Teddybeerzwemmen is te vinden op www.de-fakkel.nl.