Blues Almighty bij Bluezy

RIDDERKERK - Op donderdag 29 september speelt de band Blues Almighty feat. El Kroppo bij Ridderkerk. De groep wordt ontvangen in een live-uitzending van het programma "Bluezy". Naast een interview met presentator Nico Bravenboer zullen ze optreden in de uitzending die na het nieuws van 20.00 uur begint.

Blues Almighty is opgericht door gitarist Pano van Roseel en bassist Sylvain van Duffelen, die voorheen samen speelden in de band Bloezz. Met hun nieuwe band spelen ze met verschillende ervaren bluesmuzikanten en kan de bezetting per optreden wijzigen. Voor het oprtreden bij "Bluezy" komt zanger/gitarist El Kroppo mee, bekend van de band El Kroppo waarin Pano vroeger ook speelde. Toetsenist Bas Jan Reinen en 'mojoman' Rick van der Vlist completeren donderdag de band. De vijf brengen stevige blues en funkblues. Belangstellenden die het optreden in de studio willen bijwonen zijn vanaf 19.30 uur welkom in het omroepgebouw aan de Jonkheer de Sav. Lohmanstraat 1. De entree is gratis.