Ontmoeting met kunstenaars

In plaats van een officiële opening ging de najaarsexpositie van de Kunstroute Ridderkerk vorige week informeel van start met een ontmoeting tussen de kunstenaars en raadsleden. Voorafgaand aan de raadsvergadering konden de politici met de kunstenaars langs hun werken lopen.

De expositie in het gemeentehuis is voor iedereen te bezichtigen tot en met 4 november. Op donderdag 3 november is er een culturele uitzwaaiavond met Spaans thema. Er kan op deze avond genoten worden van live Spaanse muziek, flamenco en tapas. De keramisten Connie Pols en Nathalie van Wingerden maken speciaal voor deze avond tapasschalen die de deelnemers als collector's item mee naar huis mogen nemen.

Bezoek van deze avond kost € 35,-- (inclusief tapas en twee drankjes). Aanmelden via: kunstrouteridderkerk@gmail.com.