Workshop voor nieuw licht

RIDDERKERK - Op zaterdag 17 december is er in Ridderkerk een opstellingsworkshop met als thema "Nieuw licht" onder leiding van Mieke Mudde.
Deze ochtend is gericht op mensen die opzien tegen de feestdagen en moeite hebben met het vinden van een evenwicht tussen geven en nemen of kunt u het niet goed hebben dat het altijd dezelfde is die bepaalt hoe deze dagen gevierd [moeten] worden. "Het kan ook helpen als de familieband verstoord is en men niet weet hoe daar verandering in te brengen. Dan wordt het tijd nieuw licht op de zaak te laten schijnen" zegt coach Mieke over haar workshop. Er zullen deze morgen in een veilige, besloten setting systemische opstellingen plaatsvinden tussen 10.00 en 12.30 uur. Bij meerdere aanmeldingen vinden de opstellingen in de groep plaats; indien er slechts een aanmelding is of indien dit de voorkeur heeft, zal de opstelling individueel zijn. De workshop wordt gegeven bij Mieke thuis aan de Koolmees 248 in Ridderkerk-Drievliet. Voor aanmelden en meer informatie: www.miekemudde.nl, info@miekemudde.nl of 06 2470 6162.