Kerstmarkt bij Sursum Corda Rijsoord

RIDDERKERK - Op zaterdag 10 december presenteert muziekvereniging Sursum Corda Rijsoord weer een gezellige kerstmarkt van 14.30 uur – 18.30 uur in en rond het clubgebouw De Kraaienoot aan de Rijksstraatweg 287 in Ridderkerk- Rijsoord. Voor jong en oud zullen er diverse activiteiten zijn van14.30 tot 18.30 uur. Iedereen is welkom om te komen snuffelen tussen de leuke kerstspullen, kerststukjes, zelfgemaakte kerstartikelen, houtdraaiwerk en kerstballen. Voor de inwendige mens wordt gezorgd met lekkere hapjes en drankjes. De opbrengst van deze dag is bestemd voor de viering van het 100-jarig bestaan van Sursum Corda 100 in 2018. Wie zijn/haar oude kerstspullen een tweede leven wil kan dit bij de Kraaienoot afgeven op de maandag-, woensdag- en donderdagavond. Er zijn geen kramen voor derden te huur.