"Verbeelding" met twee kunstenaars

RIDDERKERK - Studio ImSpa in Ridderkerk heeft opnieuw een mooie expositie in voorbereiding. De studio presenteert onder de titel "Verbeelding" van 4 februari t/m 5 maart werken van Petra Giorgi en Robert Ram.
Met laatstgenoemde heeft ImSpa een primeur. Het is de eerste expositie van deze kunstenaar in een galerie. Het is werk dat zonder meer gezien mag worden. Met zijn olieverfschilderijen weet Robert Ram de toeschouwer te verbazen. De kunstenaar laat zich meeslepen door het surrealisme en magisch realisme. Zijn schilderijen laten telkens weer nieuwe dingen zien en beleven.
Het werk van Petra Giorgi heeft duidelijk een eigen handtekening, te herkennen in het bijzondere gebruik van technieken, structuren en materialen. Ze geeft met verschillende drukgangen haar etsen en intaglio's de gewenste gelaagdheid. Door de subtiele kleuren van haar ingetogen werk krijgt het een sfeer van vervlogen tijden.
Het als kunstliefhebber bekendstaande raadslid Hans Ipskamp zal deze expositie op zaterdag 4 februari om 14.30 uur officieel openen. Bezoek aan de studio aan de Scheepmakerstraat 23 in Ridderkerk is in de expositieperiode mogelijk op donderdag t/m zondag tussen 13.00 en 17.00 uur. De expositie bekijken op een avond of andere dagen is mogelijk op afspraak: 0180 415969 / 0653 268995.