Korte cursus fotografie voor beginners

RIDDERKERK - Nu de kerstvakantie voorbij is gaan de cursussen voor de beginnende fotograaf weer beginnen in de fotostudio van fotograaf Roelie ´t Jong in Ridderkerk.
Mensen die een mooi fototoestel hebben gekregen van Sinterklaas of de Kerstman maar niet weten waar alle knopjes voor dienen kunnen zich nu opgeven voor deze lessen voor beginners. De cursus is bestemd voor mensen die graag foto's maken, maar niet goed thuis zijn in alle standen van de camera. In twee bijeenkomsten leren deelnemers onder meer de basisbegrippen van de fotografie en instellingen van de fotocamera. Het voordeel van deze korte cursus is dat de lesstof wordt verdeeld over twee lessen, zodat de deelnemers de tijd hebben om alle informatie te verwerken en om te oefenen. Tijdens de eerste les worden onder meer de basisbegrippen van de fotografie en instellingen van de fotocamera uitgelegd. In de tweede les wordt de uitleg afgerond, is er ruimte voor het stellen van vragen en worden de door de deelnemers gemaakte foto's besproken. Belangstellenden kunnen zich opgeven voor de cursus op dinsdagavond 17 en 24 januari of donderdagmiddag 19 en 26 januari. De cursussen vinden plaats in Roelie´s fotostudio aan de Koninginneweg 150 voormalgie huishoudschool) in Ridderkerk. Deelname kost € 85,00 per persoon. Meer informatie, zoals data voor de korte cursus in de komende maanden, is te vinden op website www.roelietjong.nl. Voor aanmelding en informatie kan contact worden opgenomen met Roelie via email: info@roelietjong.nl of via telefoon: 06 5588 5980.