Fitter met personal trainer

RIDDERKERK - Bij fitnesscentrum Anytime Fitness in Ridderkerk kan men nu ook bewegen met persoonlijke begeleiding. De sportschool biedt deze mogelijkheid in samenwerking met PFAFF Personal Training.
"Ons personeel kan onze leden al goed van dienst zijn met instructie, trainingsschema's en om de twee maanden een fitheidstest, maar personal training is voor mensen die intensievere aandacht en stimulans willen" zegt Ronald Nugteren van Anytime Fitness. Personal trainer Antonie Pfaff streeft er naar om realistische maar vooral ook duurzame resultaten te behalen bij zijn klanten. Wie kiest voor de persoonlijke aanpak voert eerst een goed gesprek over het eigen fysiek, wensen en eventuele medische achtergronden.
"Personal training is er voor jong en oud, maar iedereen heeft één ding gemeen: ze willen hun doelstelling behalen. Deze doelstellingen variëren van afvallen, tot fitter worden en/of het oplossen van lichamelijke klachten tot het voorbereiden op een sportieve prestatie. Op basis van de wensen en mogelijkheden bekijk ik wat haalbaar is" aldus Pfaff, die jarenlange kennis en ervaring op dit gebied heeft. Ook voor diabetici en mensen met hart- en vaatziekten, copd en beweging na orthopedische ingrepen kan een passend programma gemaakt worden: "En de trainingen die worden aangeboden zijn zeer variërend. Dat maakt het ook leuker om te doen."
De begeleiding beperkt zich niet tot het trainen, maar zal ook bestaan uit begeleiding op het gebied van voeding en levensstijl, zonder dat daarbij een dieet wordt opgedrongen: "Met alleen een dieet zul je er ook niet komen. Ter kennismaking is er een introductiepakket met twee uur trainen voor € 75,--. Daarna kan men zelf aangeven hoe vaak men met de personal trainer aan de zijde wil sporten. Voor meer informatie: www.facebook.com/pfaffpersonaltraining of 06 1099 0143.