The Kid Lazy Band live bij Bluezy

RIDDERKERK - Op donderdag 19 januari speelt The Kids Lazy Band bij Radio Ridderkerk. De Goudse band wordt ontvangen in een uitzending van "Bluezy". Presentator Nico Bravenboer zal de groep interviewen, waarna de muzikanten zich live mogen laten gelden met hun stevige bluesrock. De formatie met Pim Leidelmeijer (zang), Gerrit Roor (drums), Andre Zorg (gitaar), Adrie van Weenen (gitaar), Martin Tiele (basgitaar) en Philip Kemp (toetsen en bluesharp) bestaat sinds 2010 en bracht vorig jaar haar derde album uit. De rechtstreekse uitzending van "Bluezy" begint om 20.00 uur. Wie het allemaal in de studio wil meemaken is vanaf 19.30 uur welkom in de kantine van Radio Ridderkerk aan de Jonkheer de Sav. Lohmanstraat 1.