Foto: Reni & Elisa spelen op 11 februari in Ridderkerk

Benefietconcert voor Umutima Foundation

RIDDERKERK - Zaterdag 11 februari komen Reni & Elisa Krijgsman naar Ridderkerk voor een avondvullend concert. Het belooft een unieke, intieme en bijzondere avond te worden. De opbrengst van de avond komt ten goede aan de Umutima Foundation, een stichting die de Ridderkerkse Gerda den Ouden ondersteunt in haar werk onder weeskinderen in de stad Mkushi, Zambia.

Reni & Elisa zien het als een voorrecht dat zij hun gezamenlijke passie uit kunnen leven. Met hun muziek willen zij de liefde van God laten zien. Deze onvoorwaardelijke liefde inspireert hen om muziek te maken voor en over Hem. De muziek van Reni & Elisa is een antwoord op Zijn liefde: een mooi en intiem cadeau. Tegelijkertijd ervaren zij muziek ook als Gods geschenk aan hen; het brengt hen vreugde, vrede, intimiteit en nog veel meer.

Concerten van Reni & Elisa worden door bezoekers als bemoedigend, bijzonder en opbouwend ervaren. Het repertoire bestaat grotendeels uit eigen geschreven, Nederlandstalige nummers. De muziek kan worden beschreven als hartverwarmende, relaxte pop in de stijl van onder andere Marco Borsato. Meer informatie over Reni en Elisa vindt u op www.renienelisa.nl.

Het concert vindt plaats in het gebouw van Volle Evangelie Gemeente De Kern, Stadhouderslaan 29 in Ridderkerk. Aanvang: 20.00 uur. De zaal gaat om 19.30 uur open. Kaarten kosten €7,50 en zijn te bestellen via info@umutima.nl.  Informatie over de Umutima Foundation vindt u op www.umutima.nl.