Meubels van eigen fabricage

RIDDERKERK - Vorige week zijn in Bolnes de deuren geopend van de showroom van MCR Wonen. Dit is een nieuw bedrijf van Emin Oba, die met ruim twintig jaar ervaring in de meubelbranche zijn eigen onderneming is gestart.
MCR is een afkorting van Meubelcentrum Ridderkerk, maar Oba heeft die naam losgelaten nadat hij ontdekte dat eerder een bedrijf met die naam failliet is gegaan. "Ik heb daar geen enkele relatie mee. Maar als mensen op internet mijn webwinkel zoeken komt ook dat verhaal boven en dat is voor mij natuurlijk geen reclame" zegt hij over het besluit om alleen de afkorting te voeren. De ondernemer heeft de afgelopen maanden zelf de showroom verbouwd en ingericht. Hij is nog bezig met de puntjes op de i te zetten en her en der accessoires op te stellen. "Vaak proberen mensen maar even een bed of bankstel uit. Bij mij mag iedereen er langer op liggen of zitten. Ik zet er een tv bij neer, zodat men het langer kan ervaren" klinkt het uitnodigend.
MCR kan daarbij met de prijzen serieus concurrerend zijn. Door de samenwerking met twee partners zijn de bankstellen en boxsprings van eigen fabricage. "We kunnen die daarom veel goedkoper aanbieden. Bovendien kunnen we het ook speciaal op maat laten maken. Als een stoel hoger of lager moet kan dat" aldus Emin Oba. MCR Wonen is gevestigd aan de Benedenrijweg 160 (tegenover de Plantenhal). De openingstijden zijn dinsdag t/m vrijdag van 10.00 tot 17.30 uur en zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Voor contact: info@mcrwonen.nl of 0180-471714.