'Mindfull' in de Donckse Velden

RIDDERKERK - Vorige week was de eerste Mindfull wandeling/try-out in de Donckse Velden in Ridderkerk. Met een groep van acht deelnemers ging vitaliteitscoach Hennie Gelok naar buiten. Naast het wandelen werden enkele oefeningen gedaan die met rust te maken hebben.
"Rust in je hoofd en je lichaam. Het gewoon er zíjn in plaats van doen/denken" aldus de personal coach. De reacties op deze combi-wandeling zijn positief. Daarom wordt op 15 februari met de groep dezelfde route gedaan, waarbij er ook andere oefeningen worden gedaan om het hoofd en lichaam tot rust te laten komen. Op vrijdag 17 februari hoopt de personal coach ook met een nieuwe groep van start te gaan, ook weer in de morgen om 10.00 uur in de Donckse Velden.

Netwerkbijeenkomst
Eerder staan een netwerkbijeenkomst en een workshop op het programma. Op initiatief van Hennie Gelok wordt op 13 februari een netwerkbijeenkomst gehouden voor coaches en werkers in het maatschappelijk veld in Ridderkerk en omgeving: "Doel hiervan is om eens met elkaar kennis te maken en te zien wat we voor elkaar kunnen betekenen. Onze krachten beter teer bundelen om effectiever hulp te kunnen bieden aan cliënten. Hiervoor zijn al verschillende aanmeldingen en positieve reacties op de uitnodiging hiervoor."
Andere belangstellenden kunnen zich nog aanmelden via: info@lacomellecoaching.nl of 06 4413 2202. De bijeenkomst is om 13.00 uur in het kantoor van Sport en Welzijn aan de Schoutstraat 5 in Ridderkerk. Ook Jesper Lagendijk van SenW zal hierbij zijn.
Op woensdag 15 februari geeft Gelok een workshop met als thema "Gedachte en emotie".