Foto: Peter van Veelen

Opinieauteur belicht Stemwijzer

RIDDERKERK - Op woensdag 1 maart brengt Radio Ridderkerk een nieuwe aflevering van het programma 'Breed Belicht'. Presentator Hans van der Jagt ontvangt in deze uitzending opinieauteur Peter van Veelen. Met hem wordt het een themauitzending rond 'De Stemwijzer 2017'. Peter van Veelen geeft als opinieauteur onafhankelijke reacties op de 30 stellingen uit de Stemwijzer 2017. Deze 30 stellingen hebben betrekking op de belangrijkste verkiezingsthema's voor de Tweede Kamer verkiezingen op 15 maart 2017. De uitzending is van 11.00 tot 12.00 uur. Op woensdag 8 maart is een herhaling van het programma op hetzelfde uur te beluisteren. De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te ontvangen op 107.1 FM via de Ridderkerkse kabel via 107, etherfrequentie105.7 FM en via internet: www.rtvridderkerk.nl.