Burgemeester moedigt vrijwilligers aan

RIDDERKERK - Het Oranje Fonds organiseert op 10 en 11 maart 2017, samen met duizenden organisaties in het land, NLdoet, de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwillige inzet jaarlijks in de spotlights en heeft Nederland gestimuleerd om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken. Dat gebeurt dit weekend ook in de studio van Radio Ridderkerk, waar allerlei schilderwerk wordt uitgevoerd. Burgemeester Anny Attema nam een kijkje bij de werkzaamheden en stak de vrijwilligers een hart onder de riem. Ze was ook in de studio om in het programma Prettig Weekend te praten over de Tweede Kamerverkiezingen van woensdag 15 maart en de vele stembureauleden die ervoor zorgen dat de stemming goed verloopt.