Weerzien bij Obadja

RIDDERKERK - Ruim 200 oud-leden bezochten zaterdagmiddag de reünie van de christelijke jeugdvereniging  'Obadja' in Ridderkerk. Het weerzien ter gelegenheid van het 150-jarig bestaan van de vroegere jongelingenvereniging was in gebouw Obadja en in de Singelkerk, waar een jubileumdienst werd gehouden. In Obadja was een tentoonstelling met foto's, notulenboeken en andere stukken uit het archief, waarmee de herinneringen volop werden gevoed. Op de bovenverdieping kon bijgepraat worden bij koffie/thee met allerlei traktaties. Dankzij het bakwerk van leden van de vrouwenvereniging van de Singelkerk was er een uitnodigende tafel met heerlijke taarten. Na afloop van de jubileumdienst konden de reüniegangers genieten van een broodmaaltijd.