Activiteiten rond Hongerdoek

RIDDERKERK - Op woensdag 22 maart vindt in de Christus is Koningkerk in Slikkerveer een interactieve informatieavond met workshops plaats rond de Hongerdoek van de  Nigeriaanse kunstenaar Chidi Kwubiri.

Zijn werk met de titel "Ik ben omdat wij zijn" nodigt uit tot zelfreflectie en actie. Daar zal op deze avond aandacht voor zijn door een afwisseling in gebeden, gedichten, zang, uitleg en interactieve oefeningen, waarbij ieders inbreng tot inspirerende verdieping kan leiden.

Deze avond past in het kader van de vrijdagavondvieringen die zes samenwerkende Ridderkerkse kerken in de veertigdagentijd organiseren. De bedoeling is, dat de deelnemende gelovigen in bezinning en ontmoeting stilstaan bij alles wat binnen het jaarthema: "Deel je leven" past. Alle belangstellenden zijn van harte welkom. De avond is van 19.30 tot ± 21.30 uur in de kerk aan de Juliana van Stolbergstraat 44 (bij het Dillenburgplein).

Voor meer informatie kan men contact opnemen met Jeannette Nijhuis: nijhuishammer@kpnplanet.nl of Annie Vermunt: jdm.vermunt@planet.nl.