Harmonie in Farelcollege

RIDDERKERK - Muziekvereniging Harmonie Slikkerveer geeft op zaterdag 25 maart haar jaarlijkse voorjaarsconcert in het Farelcollege in Ridderkerk. Alle onderdelen van de 125-jarige vereniging dragen aan het programma bij.
Het belooft een afwisselende avond te worden. Extra leuk is de samenwerking tussen de verschillende onderdelen. Zo brengt het orkest met de popformatie 'Something Else' het nummer van George Michael 'Careless Whisper'. Ook zingt deze groep 'Home' van Dotan met de extra beat van drumbandleden. Een combo, bestaande uit gitarist Daniel Yves Dudok, basgitarist Yannick de Soomer, toetsenist Anton de Bruin en drummer Jaap Kooiman, begeleidt dit jaar de zanggroep. In de pauze is er gelegenheid voor koffie of een drankje door de leden gebakken taart en koek kopen. De entree is dit keer € 5,- (donateurs € 3.-). Hierbij inbegrepen is een jubileumlot t.w.v. € 2,-. De trekking van jubileumloterij is op 15 juni. Er zijn maar liefst 125 prijzen te winnen! Het concert in het schoolgebouw aan de Kastanjelaan 50 (ingang via het schoolplein) begint om 19.30 uur.