Thaise massage tegen stress en pijn

RIDDERKERK - De van origine Thaise Areerat heeft zich in Ridderkerk gevestigd met haar massagesalon Ying Thai. Het is zeker geen adres voor erotische ervaringen, maar wel voor ontspannende massage en behandelingen tegen pijnen en bevordering van revalidatie.
Areerat was in haar moederland gediplomeerd masseuse. Ze was in Thailand ook enige jaren verbonden aan een ziekenhuis. "Dat was niet om de patiënten zelf te behandelen, maar om les te geven aan hun familieleden, zodat zij de juiste technieken konden toepassen tegen hoofd-, nek- en rugpijnen" vertelt ze.
Het illustreert dat in Thailand het belang van goede massage door alle lagen van de bevolking op waarde wordt geschat. "Het zit natuurlijk ook breed in de Aziatische cultuur. In de westerse wereld ziet men het al snel als te zweverig. Maar wie het heeft ondergaan ervaart het vaak als een weldaad. Het is dé remedie tegen van stress vastzittende schouders en kan migraine voorkomen" aldus Areerat, die de afgelopen jaren werkzaam was voor een praktijk in Dordrecht.
In haar eigen salon biedt ze naast traditionele Thaise massage ook Thaise kruidenmassage en ontspannende massage met natuurlijke aromatische oliën aan. Ook is ze gediplomeerd voor Thai voetmassage, waarbij de behandeling is gericht om drukpunten die blokkades in het lichaam kunnen opheffen. Verder zijn sportmassages en gezichtsbehandelingen mogelijk.
Ying Thai is te vinden aan de Pieter de Hoochstraat 72. De openingstijden zijn maandag t/m zaterdag van 11.00 tot 21.00 uur en op zondag van 11.00 tot 19.00 uur. Voor meer informatie en afspraken: 0180-472279 of info@yingthai.nl.