Bonnie Raitt Tribute Band live bij Bluezy

RIDDERKERK - Op donderdag 23 maart speelt de Bonnie Raitt Tribute Band bij Radio Ridderkerk. De coverband zal live nummers van Bonnie Raitt laten horen in het programma "Bluezy". De tributeband bestaat uit muzikanten met verschillende achtergronden, maar de liefde voor de muziek van Raitt allen delen. Met veel respect brengen ze haar nummers die bijna gelijk zijn aan het orgineel. Bandleden zijn Annemiek van de Kraats (zang), Andre Moehijam (gitaar), Peter Westerhuis, (keyboards), Ivo de Zeeuw (drums) en Jos Calbo (bas). Presentator Nico Bravenboer zal de groep om 20.00 uur in zijn programma ontvangen, waarna het los mag gaan met rock, blues en ballads van Bonnie Raitt. Belangstellenden kunnen het optreden in de studio bijwonen. De deuren aan de Jonkheer de Sav. Lohmanstraat 1 staan vanaf 19.30uur voor iedereen open. De toegang is gratis.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren op de Ridderkerkse kabel via 107.1 FM, in de ether via 105.7 FM, via de mobiele APP De Lokale Omroep en via internet: www.rtvridderkerk.nl.