Dansen op het plein bij Rotterdam CS

RIDDERKERK - Een dansgezelschap van Balletstudio Violetta uit Ridderkerk danst op zaterdagmiddag 29 april mee op het International Dance Day (IDD) Festival in het centrum van Rotterdam. De groep van acht danseressen, Compagnie Violetta, presenteert een vrolijk balletstuk midden op het Kruisplein voor Rotterdam CS. Bij dit festival treden verschillende dansgroepen uit de regio Rotterdam op tussen 12.00 en 18.00 uur op het Kruisplein en in wijkpark 't Oude Westen. Het IDD Festival Rotterdam is een initiatief van o.a. de Ridderkerkse sectie van de International Dance Council van UNESCO. Deze groep dansers, amateurs en professionals, heeft als doel om dansen van over de hele wereld te verspreiden. Voor meer informatie: www.iddfestivalrotterdam.nl.