Veertig jaar bij COV-koor

RIDDERKERK - Traditiegetrouw vindt tijdens de jaarlijkse algemene ledenvergadering van de Christelijke Oratoriumvereniging "Ridderkerk" de huldiging van de jubilarissen van het koor plaats. Bij de vergadering op 19 april jl. waren de bloemen voor één jubilaris. Dit huldebetoon was voor Wim Vlasblom, die 40 jaar lid is van het Ridderkerkse oratoriumkoor. Hij zong niet alleen alle jaren trouw mee, maar vervulde lange tijd ook een belangrijke rol binnen het bestuur. Vlasblom was maar liefst 22 jaar eerste penningmeester, een functie die hij tot april 2010 vervulde. Naast de bloemen van voorzitter Nijman ontving de jubilaris een sculptuur met de titel "Er zit muziek in" en een certificaat van de Koninklijke Christelijke Zangersbond (KCZB).