De mooiste kleurwerken zijn beloond met een prijs

Markt met mooi resultaat

RIDDERKERK - In en rond de Herv. Wilhelminakerk Slikkerveer was de combinatie van Boeken - en Rommelmarkt en de expositie in de kerk met het thema "Op bedrijvenpad in Slikkerveer" weer een groot succes. De voorlopige netto opbrengst van deze 12e rommelmarkt is ruim 9.000,00 euro.
Deze opbrengst was o.a mede te danken aan de gulle gevers van producten van Bas Boer noten, Albert Heijn Slikkerveer, Olympic fruit, Voordijk brood en banket, Zoet en Melk, de IJssalon en Ruitjes en Zo. En verdere sponsors in de vorm van een presentatie in de zaal achter de kerk bij de catering en het Ridderkerkspel.
De organisatie bedankt de drie bedrijven die hun kostbare spullen beschikbaar hebben gesteld voor de expositie: het bedrijfsmuseum van Brush (voormalig Holec), Dubbelman Ridderkerk BV (scheepsmodellen) en Klavarskribo (muziekschrift).
Veel kleurplaten zij er ingeleverd en ter plaatse ingekleurd. Dit was natuurlijk een voorproefje voor de kinderen van de tentweek die a.s. zomer gepand is van 14 t/m 18 augustus.
De winnaars van de kleurwedstrijd zijn Milessa, Koen en William. Zij kregen een mooie cadeaubon van 'de Christelijke Boek- en Muziekhandel de Kandelaar' Foto's van de rommelmarkt en de expositie zijn te zien op de site van de kerk: www.WilhelminakerkSlikkerveer.nl.