Erica Yong maakte indruk bij de repetitie met Harmonie Slikkerveer

Harmonie maakt zich op voor groot muziekfeest

RIDDERKERK - Op zaterdag 17 juni is het grote jubileumconcert van de 125-jarige muziekvereniging Harmonie Slikkerveer met Charly Luske en Erica Yong. Na maanden voorbereidingen, vele (extra) repetities van alle orkest-drum en koorleden is ieder muzikant het van de club het er over eens: het wordt een fantastisch feest met geweldige artiesten!
Afgelopen zondag hebben de muzikanten één van hun laatste repetities in de Gemini gehouden, Erica, die een dijk van een (soul) stem heeft kwam alvast naar Ridderkerk om mee te repeteren. Zij maakte er meteen een geweldige show van. Harmonievoorzitter Corné van der Duyn Schouten kijkt er enthousiast op terug. "Alles komt op zo'n repetitiedag bijeen, de backing vocals van het koor Something Else o.l.v. Dirk Bouillon, de geweldige swingende noten van het orkest en het combo o.l.v. Jurgen Nab en wat kan die Erica zingen! Ze ging al heerlijk los en was zeer onder de indruk van de muzikale kwaliteiten van orkest en koor. Het wordt echt een feest met haar!"
Zaterdagochtend wordt sporthal De Fakkel omgebouwd tot een geweldige concertzaal. In de zaal wordt tapijt gelegd en er komt een groot podium te staan met licht, geluid en beamerschermen. 's Middags is er met de alle muzikanten een generale repetitie, zodat 's avonds om 20.00 uur de show kan starten.
Kaartjes voor dit bijzondere concert zijn o.a. nog verkrijgbaar bij alle leden, Sandy shop in de Ridderhof, Albert Heijn Dillenburgplein, Sanders in WC Bolnes, via de website van de vereniging (www.harmonieslikkerveer) of bij de kassa voorafgaand het concert bij de ingang van sporthal de Fakkel.