Is het Kitsch of Kunst?

Op vrijdag 18 augustus hebben inwoners van Ridderkerk weer de kans om oude schilderijen en voorwerpen te laten beoordelen in de Oudheidkamer. De heer Bonsaksen, gecertificeerd registertaxateur kunst en antiek en directeur van Vendu Notarishuis Rotterdam, zal 's middags in het museum aanwezig zijn voor het taxeren van oude voorwerpen. Twee jaar geleden organiseerde de Stichting Oud Ridderkerk, tijdens het 50-jarig jubileum, een geslaagde taxatieochtend in samenwerking met het Venduhuis Rotterdam. Daarom komt er nu een herhaling. Iedereen die wil weten of hij kitsch of kunst in huis heeft is tussen 14.00 en 16.00 uur welkom in het museum aan de Kerksingel 26. Men hoeft zich voor deze middag niet in te schrijven. Iedereen die een voor hem of haar belangrijk stuk wil laten taxe-ren door de heer Bonsaksen is vanaf 14.00 uur welkom. De toegang, taxaties en koffie/thee zijn deze middag gratis.