Kinderdagverblijf Yes! start nieuwe groep

RIDDERKERK - Op 12 juni opende Yes! Kinderopvang haar eerste kinderdagverblijf in Ridderkerk. Het kinderdagverblijf is zo'n groot succes dat Yes! binnenkort een nieuwe groep voor kinderen van 0 tot 4 jaar opent.

"We zijn nog geen drie maanden open en de groep stroomt vol. Het is geweldig om te zien hoe de kinderen elkaar gevonden hebben. Zowel de kinderen als de pedagogisch medewerkers hebben hun draai al goed gevonden"  aldus locatiemanager Lineke Reuvekamp.

De nieuwe kinderdagverblijfgroep komt op de locatie Voorn, in Kindcentrum Nova locatie Drievliet. De exacte startdatum is nog niet bekend. Inschrijven kan al wel voor de nieuwe groep.

Een offerte en rondleiding aanvragen en inschrijven kan via: www.yeskinderopvang.nl. De klantenservice is ook telefonisch bereikbaar op 078 – 612 13 30. Een impressie van de locatie vindt u op Facebook.com/YesKinderopvangVoorn. Zowel op de website als op Facebook publiceert Yes! de startdatum zodra deze bekend is.